مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

شهید گمنام سلام

سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

تا حالا در مراسم تدفین شهید گمنام بوده‌ای؟ می‌دانی تلقین شهید گمنام را چطور میخوانند؟ اسمع و افهم یا شهید! یا عبدالله ابن عبدالله!

می‌توانی تصور کنی چند سال بین این بدن و روحش فاصله و مفارقت بوده‌است؟

امشب این پیکر به خاک سپرده شد اما از چشم‌انتظاری هیچ مادری کم نشد...

 

 

پ.ن: یکی از شهدای گمنام را در محوطه مدرسه علی به خاک سپردند و روزی شد من هم آن‌جا باشم... نمی‌دانم این استجابت کدام دعای من بود... حالا دیگر دلم بیشتر از پیش قرص است که کسی آن‌جا مراقب علی است... سپردمش به شهید گمنام...

۰۱/۱۰/۰۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۴)

۰۶ دی ۰۱ ، ۲۲:۴۳ سیاه مست

ما هم یک شهید گمنام توی اداره داریم

چه لوطی هم هست

یک جلسه سنگین داشتیم بهش اشاره کردم کنسل کرد

پسرم مشق نمی نوشت بهش گفتم . همچین که رسیدم خونه دیدم سر مشقاشه بچه

پاسخ:
فقط تصور کنیم که با خدا چه عشقبازی‌ها دارند در گمنامی...سر به بیابون باید گذاشت از زیبایی‌ش...
۰۷ دی ۰۱ ، ۰۹:۳۰ میرزا مهدی

شنیدم میگن خوب هم حاجت میدنا. متوسل بشید

پاسخ:
ان‌شاءالله توفیق داشته باشم...
گمنامی در محضر خدای سبحان تحفه عجیبی است...

سلام من رو برسون بهشون...

التماس دعا...

پاسخ:
چشم
محتاج دعاتونم

سلام

 

«سپردن های مادرونه» کار خودش رو میکنه :)

ان شاءالله علی تون علی وار زندگی کنه :)

پاسخ:
ان‌شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">