مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

اهل البیت

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دارم فایل تاریخ زندگی حضرت صدیقه را بازخوانی می‌کنم تا برای نویسنده بزرگوارش بفرستم،

می‌رسم به آنجا که اولین فرزند خانواده به دنیا می‌آید، به وجد می‌آیم...

می‌رسم به وصف جراحات صورت مطهر رسول خدا در جنگ احد، به پهنای صورت اشک می‌ریزم و با همه وجودم مچاله می‌شوم...

انگار که برای لحظاتی به عمق تاریخ سفر می‌کنم و کنار این خاندان پاک زندگی می‌کنم و زیارتشان می‌کنم...

خداوندا! تو شاهد باش و ذره‌ذره هوای این اتاق که در آن نشسته‌ام شهادت می‌دهند که قلب من از مهر و محبت این خانواده می‌تپد و آنان را از خودم و خانواده‌ام بیشتر دوست می‌دارم... مرا به آنان ملحق کن، آنچنان که خود دانی...

۰۱/۰۷/۲۵ موافقین ۷ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">