مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

پاییز قشنگم سلام

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام پاییز قشنگم

پر از رحمت و برکت و نور باشی برام الهی...

سحرهات برام دست‌یافتنی باشه الهی و شب‌های بلندت پر از خلوت و مناجات و آگاهی و بینش...

امیدوارم هیچ روزی از تو، بی «امین الله» به‌سر نشه برام...

امیدوارم هیچ لحظه‌ای از تو با گناه به سر نشه برام...

امیدوارم به همه آرزوهای قشنگم برسم با تو و همه رویاهایی که در انتظارشونم، برای این دنیا و اون دنیام، در تو محقق بشن...

امیدوارم پر از بارون رحمت خدای مهربانم باشی، بر زمین و بر دل من...

امیدوارم تو این دنیا فرصت طولانی خدمت باشی برام، و تو اون دنیا، بی‌حساب و کتاب از مرور تو بگذرم و بگذرند ازم...

امیدوارم تو اون فصلی باشی که بهترین مامان خودم برای بچه‌هام باشم...

امیدوارم تو اون بستر زمانی باشی که تلاش‌هام برای رشد خودم به ثمر بشینه و بار بده و میوه‌هاشو بچینم...

مثل انارهای قشنگی که تو برامون هدیه می‌آری و من امسال میل عجیبی دارم که مهمان باغ اناری باشم و با دست خودم انار بچینم...

پاییز قشنگم!

تو که بخشی از زمانی، مخلوق خدای مهربانی، پیش خدای مهربان برای همه آرزوها و دعاهام آمین بگو و شفیعم باش...

۰۲/۰۷/۰۱ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۲)

بگذر از باغ جهان یک سحر ای رشک بهار

تا ز گلزار و چمن رسم خزان برخیزد...

 

پاییز نوشته‌ای که شاگرد بنا پسندش کند، معلوم است که از هر بهاریه‌ای بهاری‌تر است.

احسنت.

پاسخ:
شرمنده کردند بنده رو. خیلی شوکه شدم و فقط به ستارالعیوب بودن خدا فکر می‌کنم...

چقدر زیبا و شیرین! چه خوبه آدم اول فصل انقدر مثبت برای خودش دعا کنه و خیر بخواد😍

پاسخ:
برای هممون مستجاب ان‌شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">