مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

خواب‌های پریشان

يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چند شب است خواب گیر افتادن توی شلوغی‌ها می‌بینم و خواب دیدار دوباره مامان و آقاجونم...

دلتنگی دارد امانم را می‌برد...

چند روز است با بغض و اشک از خواب بیدار می‌شوم...

امروز، بچه‌ها را که برسانم مدرسه، آب را جوش می‌آورم، نسکافه می‌خورم، صوت حدیث کسا را منتشر می‌کنم در هوای خانه و به امید دیدار می‌مانم... به امید دیداری آن‌طور که وقتی داشتم وضو می‌گرفتم و اشک‌ها بی‌بهانه می‌آمدند، برای خدای مهربانم ویژگی‌هایش را گفتم...

۰۱/۰۷/۲۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۱)

خواندن حدیث کساء را خیییییلی دوست دارم...

 

دیدارتان سهل و یسیر 

 

پاسخ:
حقیقتا به وعده شیرین پیامبر به امیرالمومنین (جان عالمی به فدایشان) در پایان حدیث کسا ایمان دارم و هر وقت غمی به سراغمان می‌آید یا فضای خانه بی‌نور می‌شود، استمداد می‌کنم از حدیث کسا.

دعا بفرمایید دیداری در اوج عافیت و ایمان و تقوا روزی شود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">