مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

پاییز می‌رسد که مرا مبتلا کند ۸

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

تستم منفی شد، ولی بویایی ندارم. همچنان در تعلیق، قرنطینه را رعایت می‌کنم.

برایم اس ام اس آمد که تست شما مثبت شده! رعایت دو‌هفته قرنطینه اجباری است.

آن جواب آزمایش چه بود و این اس ام اس چه؟!

امروز مطالعه را شروع کردم. انسان ۲۵۰ ساله و روحم با هر سطری که از رسول خدا -جان عالمی به فداش- می‌خواندم، به پرواز در می‌آمد... چطور دوست نداشته باشمتان ای بهترین عبدالله؟! چطور آرزوی دیدارتان را نداشته باشم؟! چطور در لحظه‌های زندگیم جاری نباشید؟! زیباترین خیال! مهربان‌ترین رویا! پدرترین پدر! دوست‌داشتنی‌ترین اسوه! چه خوشبختم من که مهرتان را به دل دارم... الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله...

۰۰/۰۷/۲۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۵)

سلام عزیز. به تست نیست. من خودم قبلا همین جور بودم. 
آب سیب زیاد بخور و جای گرم بخواب تا عرق کنی.

پاسخ:
ممنون
۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۷:۲۲ یاسی ترین

منفی کاذب وجود داره 🙁

حالا مهم نیست منفی یا مثبت 

مهم اینه ایشالا خوب باشی 💚

پاسخ:
بله چون منفی کاذب وجود داره ما همچنان در تعلیق موندیم.
البته همسر همچنان میگن یه ویروس دیگه است. 
ولی خب فعلا رعایت می‌کنیم تا علائم برطرف بشن.
ممنون از لطفت

سلام 

خیره ان شاء الله 

 

انسان دویست پنجاه ساله عالیه! حیف که برای من خیلی پراکنده و طولانی شد خوندنش، البته ما حلقه سوم رو‌خوندیم... نمی دونم شما کدوم رو‌ دارید می‌خونید!

 

پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
من ویرایش دوم کتاب رو دارم.
قدیمی‌تر از اون وقتیه که حلقه حلقه‌ش کردن. نمی‌دونم معادل حلقه چندم میشه.

حلقه اول که نداره اصلا!!! قراره چاپ بشه...

حلقه دوم همون کتاب کرمی رنگه هستش، خیلی حجیم نیست( اینو اول چاپ کردن)

حلقه سوم یه‌مقدار مفصل تره، بعدا چاپ شد، یه کتاب سبز رنگه

پاسخ:
پس من دومی رو دارم.

سلام.

ان شاءالله بهبودی و شفای عاجل و کامل.

اصلاً نگران نباشید. فقط با کمی استراحت، مراقبت، تقویت و گاهی هم تحرک های روزانه به زودی قبراق و سلامت خواهید شد. ان شاءالله.

پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم
بله الحمدلله روزهای سختش گذشته و الان حال عمومی‌ام بسیار خوبه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">