مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

پاییز

شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

آفتاب کم‌رمق پاییزی...

نسیم خنک صبحگاهی...

درآمدن ژاکت‌ها از پستوها...

 

پ.ن: دلشوره دارم، برای چیز نامعلومی که شاید هیچ چیز نباشد... ایستاده‌ام جلوی در دبیرستان پسرانه، در حالی که منتظر دوتا پسربچه کلاس هفتمی هستم و فکر می‌کنم کاش گلدان جدیدی برای آشپزخانه‌ام بخرم....

۰۰/۰۷/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۳)

۱۷ مهر ۰۰ ، ۱۶:۲۴ یاسی ترین

آخی عزیزم 

خداحفظشون کنه 💚💚💚

 

به به به این هوا 😍😍😍🍁🍁🍁🍁

پاسخ:
ممنون
خدا حفظ کنه دخترای گل شما رو.
البته یکی از اون پسرا مال من بود!😅
اون یکی همکلاسی‌اش بود که ما رسوندیمش خونه

بالاخره پاییز خودش نشون داده ؛)

پاسخ:
بلی:)

داشتم فکر می‌کردم که دوقلو دارید😁 که جواب کامنت یاسی رو خوندم!

به دلشوره‌ها اعتبار نده گاهی فقط میان که حال رو خراب کنن...

پاسخ:
شفاف سازی کردم در مورد تعداد فرزندانم😜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">