مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

سوگواری

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

لعنت به این دنیا و غربتش که هر عزیزی از دست می‌ره، باید سوگواری کردن پدرت رو تو غربت و از پشت دوربین ببینی و آب بشی و بسوزی و هیچ کس نباشه آغوشش بگیره...

آخ آقاجونم.....

 

خیلی بعدانوشت جهت شفاف‌سازی: شوهرعمه‌ام به رحمت خدا رفته بودن و‌من شاهد سوگواری پدرم‌ در غربت بودم، طی یک‌ تماس تصویری...

۰۲/۰۵/۳۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۲)

۳۰ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۳۳ محمد معراج

بمیرم الهی :(((((🖤🖤💔💔💔

تسلیت می گم :(((🥺🥺😭😭😭😭

روحشون قرین آرامش و شادی 😭😭😭🥺🥺😭😭😭🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

پاسخ:
خدا نکنه
زنده باشید.
امیدوارم بعدا اضافه شد پست رو بخونید.

سلام خواهرجان

من از خواننده های قدیم وبلاگتم که توی ایتا رمز بهم دادین.البته خیلی وقته عوض شده و من دوست داشتم بخونمتون!

حقیقتا ناراحت شدم از دیدن این پستت

یه سوره یس براشون میخونم

الهی خدا به دلت آرامش و صبر بده

پاسخ:
سلام
ممنونم. ببخشید ناراحتتون کردم. 
اون مطالبی که رمز همیشگی رو نداره، معمولا برای خودمه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">