مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

رفیق

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

من آدم رفیق‌بازی نیستم. قواعد خاص خودم را دارم در دوستی‌ها و خیلی درگیر روابط دوستانه نمی‌شوم.

حالا دوست نازنینی که با همه قواعد من، یکی از معدود دوستانم است، مبتلا به کرونا شده. امروز که صدای خسته و گرفته‌اش را پشت تلفن شنیدم، دلم خیلی گرفت...

ممنون می‌شوم برایش حمد شفا بخوانید؛ این تنها کاری است که از دستم برمی‌آید.

۰۰/۰۶/۱۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۲)

اخ... عزیزم...

می‌تونم بغهمم چه احساسی دارین...

 

خدا الهی که سلامتی بهش بنه زودتر

ایشالا که خدا شفا میده و سلامتیش رو به دست میاره 💚

پاسخ:
ممنون
ان شا الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">