مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

هوای گریه با من

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین باری که یادم می‌آید این‌همه غم روی دلم بوده که حالت تهوع داشته‌ام و دلم می‌خواسته بغض‌هایم را بالا بیاورم و زار زار گریه کنم، سال دوم دبیرستان بود و‌ دوستی با مریم؛ حوالی اردوی همدان...

یک چیزی توی دلم نیست... یک جایی توی دلم، زیر قفسه سینه‌ام احساس خلا می‌کنم...

۹۹/۰۶/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۲)

۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے

ان شاءالله که حال دلتون بهتر و بهتر بشه

پاسخ:
تشکر

 از خدا براتون آرامش میخوام...

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">