مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

ارتداد

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بعدازظهر، ارتداد یامین پور را لاجرعه خواندم... و حالا دلم می‌خواهد یک دل سیر گریه کنم؛ برای دچار روزمرگی‌ شدن‌ها؛ برای به محاق رفتن آرمان‌ها و ارزش‌ها؛ برای عزیزانی که جلوی چشمم اعتقاداتشان مثل برگ خزان فرو می‌ریزد؛ و برای زندگی‌هایی که در اثر خطاهای محاسباتی از هم می‌پاشد...(در این آخری، کتابی که هفته پیش  خواندم هم بی‌تاثیر نبوده است قطعا؛اسمش این بود: چایت را من شیرین می‌کنم)

دارم فکر می‌کنم کتاب بعدی که می‌خوانم، دیگر داستان نیست... کتابی است از عمق باورهایم برای بارورتر شدنشان...

 

( جمله آخر را با مسامحه نوشتم؛ چون امشب با کتابی که از کتابخانه امانت گرفته‌ام، همراه می‌شوم با زندگی روزبه، که بعدها سلمان محمدی نامیده شد! بعدتر آن جمله بالا تحقق خواهد یافت به فضل خدای مهربان)

۹۹/۰۵/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۲)

۰۷ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۸ آقای گوارا

ان شاالله روز به رور این هممتتون برای مطالعه بیشتر بشه ...

پاسخ:
ان شا الله
هم رشد کمی داشته باشه و هم رشد کیفی؛
و در نهایت ان شا الله همه تلاش‌هامون ما رو نزدیک کنه به تصویر آرمانی بنده مطلوب خدای مهربان.
۰۸ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے

👏👏👏

 

خدا یار و یاورتون باشه

پس لازم شد بخونمش

پاسخ:
بله خوبه خوندنش
ان شا الله هممون در پناه رحمتش باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">