مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

تجربه‌نگاری ۴

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از تغییرات مثبتی که در خودم می‌بینم و‌ دوستش دارم پذیرش است. پذیرش زندگی کردن در همین الان و لذت بردن از همین الان. مدتی است که دیگر فکر نمی‌کنم اگر شرایط فلان طور بود، چقدر خوب بود. یا وقتی شرایط فلان طور بشود چقدر خوب می‌شود. منتظر نیستم بچه‌ها بزرگ بشوند، بهانه‌گیر نباشند، کار زیاد نداشته باشند تا از با هم بودن لذت ببریم. حالا بلدم با همین پسر در آستانه نوجوانی، با همین دختر شماره یک حساس، با همین دختر شماره دو که باید مدام رصد کنی در نقش فداکار فرو نرود، با همین دختر شماره سه ریخت و پاش کننده ی جیغ زننده! از زندگی لذت ببرم. از همین الان زندگی لذت ببرم. برای همین است که دلم بی‌نهایت سفر شمال می‌خواهد... سفر تنها، فقط خودمان؛ سفر گم شدن در طبیعت؛ سفر غلت زدن لابلای چمنها و خیس شدن زیر فواره‌ها و دویدن کنار دریا... یک سفری مثل سفر بوشهر... خیلی دلم می‌خواهد همچون سفری را...

و برای همین است که آخر هفته به غایت آرام و دلنشینی داشتیم... از آن شبها و‌ روزها که اهل خانه دور هم جمعند و هر کسی به کار خودش مشغول است ولی دلش گرم است به بودن بقیه... و انگار خدای مهربان یک نورافکن قوی روشن کرده است روی آسمان خانه ما و ما در میان رحمتش، غلت می‌خوریم...

پ.ن: از سفر بوشهر خواهم نوشت؛ به زودی...

پ.ن۲: همسر، چراغ خانه ماست... روشنی خانه ماست... نشاط خانه ماست... آرامش خانه ماست... حیات خانه ماست...

۹۸/۱۰/۲۹ موافقین ۵ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۲)

۲۹ دی ۹۸ ، ۲۰:۱۲ صهــ ـبـا

سلام

الهی که چراغ خونه تون گرم و روشن باشه همیشه

خوشحال شدم وقتی خوندم و دیدم که همه چی خوبه. الحمدلله...

پاسخ:
سلام و نور و رحمت
ممنونم
الهی که همه دعاهای خیری که در حق دیگران می‌کنید، هزاران برابر در حق خودتون مستجاب بشه.
منم خیلی ذوق دوقلوهاتون رو‌ دارم. ان شاالله به خیر و‌ عافیت و سلامت قدم بذارن تو این دنیا و‌ زیر سایه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، بزرگ بشن و شما خیرشون رو ببینید.
خیلی خوبه که دوباره می نویسید❤️

همسر قطعا همین هاست که گفتی، ولی به فکر حفظ استقلال خودت هم باش. بدون او هم باید تو همه ی اینها را داشته باشی، با او بیشتر

پاسخ:
چشم.
هستم و دارم... خیالت راحت... 
فی‌الحال بیش از هر چیز نگران حال توام❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">