مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

شهید زنده

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی میاد خونه میگه میشه لباسامو بشوری؟ جدا از بقیه لباسا؟

دلم آتیش میگیره؛ لباساشو میندازم تو ماشین و با خودم فکر می کنم نه حقوق کمی بیشتر، نه حتی تعطیلی بعد از شیفت و چند ساعت بیشتر کنار ما بودن، ارزش این ریسک رو به جون خریدن رو، هرگز، هرگز، هرگز نداره.... تنها چیزی که میتونه توجیه باشه برای پذیرش این ریسک، انجام وظیفه و خدمت به وطنه. چطور بعضیا فکر میکنن شهدای مدافع حرم برای پول رفتن جونشون رو دادن؟؟؟

روزی آیه امروزم از نرم افزار قران گوشی این آیه شریفه است:

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ فِی السَّرَّاءِ وَ الضَّرَّاءِ وَ الْکاظِمِینَ الْغَیْظَ وَ الْعافِینَ عَنِ النَّاسِ وَ اللَّـهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ.

با خودم فکر می کنم سید، مصداق این آیه شریفه است... شک ندارم که خدا دوستش داره... شک ندارم دارم با یه شهید زنده زندگی می کنم... شک ندارم دعاهای سحرگاهی استاد پشت و پناهشه...

۹۸/۰۸/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۱)

۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۰ پیـــچـ ـک

سلام

والله یحب المحسنین

 

همین بسه دیگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">