مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

مثل هوای بهار

گاهی آفتاب... گاهی باران... گاهی رنگین‌کمان...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۶ غزه
  • ۰۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۶ حاصل

حرم

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی دلتنگ حرمم. از دیشب کارهایم را کردم که امروز بروم حرم. ولی صبح است و می بینم که انگار نرفتن بهتر است.

ماندن در خانه برای بچه ها بهتر است؛ دلتنگی هایم را می ریزم داخل یک فنجان قهوه، هم می زنم، سر می کشم و به مارهای خانه فکر می کنم. تصمیم می گیرم کیک درست کنم، آینه را تمیز کنم، لباسهای شسته شده اتاق بچه ها را سر و سامان بدهم، نی نی را حمام کنم،اگر وقت شد کمی خیاطی کنم و منتظر بمانم...

می دانم امروز حرم خودش می آید، مطمئنم...

۹۷/۰۸/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">